تریلر Apex Legends: Season 12 بسته‌های جدید موسیقی و موارد دیگر را نشان می‌دهد

تریلر Apex Legends: Season 12 بسته‌های جدید موسیقی و موارد دیگر را نشان می‌دهد

فصل ۱۲ Apex Legends امروز پخش می‌شود و یک Legend کاملاً جدید در Mad Maggie، یک نقشه Olympus به‌روزرسانی‌شده و یک حالت جدید با زمان محدود با Control را ارائه می‌کند. همچنین یک Battle Pass جدید با لوازم آرایشی برای باز کردن قفل بازیکنان ارائه می دهد. آخرین تریلر زیر را ببینید تا ببینید چه چیزی در آن وجود دارد.

جدا از بسته‌های موسیقی معمولی، شکلک‌ها، اسپری‌های هولوگرافیک و صفحه‌های بارگذاری، Battle Pass مجموعه‌های آرایشی برای Seer، Ash، Loba، Lifeline و Crypto ارائه می‌کند. اینها پوسته های شخصیت، پوسته های سلاح، جذابیت های سلاح و قاب های بنر مناسب هر شخصیت را ارائه می دهند. در مورد جوایز رایگان، پوسته شخصیت Octane، بسته های Apex، ردیاب های برد، سکه های Apex، پوسته های سلاح و موارد دیگر ارائه می شود.

کسانی که به Apex Legends وارد می‌شوند می‌توانند برای جشن گرفتن سه سالگی تیرانداز جوایز رایگان دریافت کنند. از امروز تا اول مارس هر هفته یک شخصیت رایگان و بسته‌های موضوعی ارائه می‌شود که با Octane، سپس Wattson و در نهایت Valkyrie شروع می‌شود. در ضمن برای جزئیات بیشتر در مورد فصل 12: Defiance همراه باشید.

کلمات کلیدی :

apex

apex legend

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تریلر Apex Legends: Season 12 بسته‌های جدید موسیقی و موارد دیگر را نشان می‌دهد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/ab85

خبرنامه بازی ها

گالری